outfits

dinsdag 10 september 2013

Autumn is coming!





Bonjour allemaal,

Ik ging vandaag de deur uit en ik vond het eerlijk gezegd best koud, dit was voor mij het teken dat de zomer aan het eindigen is. Dus ik ben van plan om komend weekend me slippers weer op zolder te plaatsen en mijn timberlands en laarzen weer te voorschijn te halen.
Ik heb eerlijk gezegd wel weer zin in de winter, gezellig rond de haard met grote warme wollen truien aan en heeeel veel warme chocolade melk :) , maar zo ver moeten we nog niet denken want het is pas september en in Nederland kan het ook weer ineens 30 graden zijn!
Maar alvast voor de mensen die zin in de winter hebben, heb ik wat leuke winter schoenen/laarsjes geselecteerd! Xxxx Noor

Van boven naar onder
dr martens- via asos
look-a-like chloe boots- via asos
ash titan shoes- via asos
sendra boots
glitter leather laarsjes- via asos

Geen opmerkingen:

Een reactie posten