outfits

vrijdag 29 november 2013

inspiration

Hellloooooo there,

Ik schaam me gewoon een beetje om het feit dat ik zooooo lang niks heb gepost.
But anyway, het leven gaat goed ik heb veel leuke ideeën voor nieuw blogs en ik ben de laatste dagen bezig geweest met wat inspiratie collages.

Het is officieel winter en voor mij betekent dat..... de drukste maand van het jaar! Kerst, sinterklaas heel veel feestjes dus nieuwe kleding. Ik ben zeg maar al sinds oktober bezig met het perfecte kerstjurkje vinden en ik kom vanmiddag thuis met een skort (een mix tussen een broek en rokje) tja, het leven kan raar lopen ;) ik ga het dragen met een leuk ''sequin'' shirt of bloesje en mijn laarsjes ik ben namelijk niet echt een hakken meisje.
Ook heb ik heel http://www.net-a-porter.com bekeken en als ik heel veel geld zou hebben en ik kerst zou vieren in één van mijn kastelen ;) , zou ik een hele mooie jurk dragen, mijn favorieten heb ik in een collage gezet.

liefs, Noorrrrrrr

 de droom jurken van links naar recht - BIYAN, Oscar de la Rente, Saint Laurent, Valentino, Valentino

Mijn skort : ) - Zara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten