outfits

zondag 14 september 2014

L O N G T I M E N O S E E

Heeeeey how you're doing, sorry I can't get through lalala,

Hoe gaat het ermee?  De afgelopen tijd was heel erg druk. Ik ben mentor van een brugklas geworden en we gingen op kamp en alles wat daarbij komt kijken, het was super leuk! MAAAAR ik ben weer terug en ik ga proberen weer wat meer te posten. Ik heb weer helemaal zin in het jaar. Mijn hoofd zit vol leuke ideeën die ik graag met jullie wil gaan delen.
Maar nu even over mijn post van vandaag. De locatie waar de foto's zijn geschoten zijn weer in de duinen. Ik weet niet wat het is, maar als het lekker weer is en ik kijk uit het raam en ik zie dat mooie zwoele licht in de verte door de bomen vallen, is het elke keer weer een mooie plek om foto's te maken. Vandaag heeft mijn vriendin Nienke mij geholpen met foto's maken en dat heeft ze heel goed gedaan. Ik draag deze ''plaid skirt'' met een simpele grijze trui en mijn leren jasje. Ik ben dol op dit rokje, het is zo zwierig en vrolijk, maar tegelijkertijd ook weer heel stoer!!

A R R I V E D E R C I

Xxxx Noor

Sweater - ZARA
Skirt - Free people (here)
Jacket - ZARA
Choker - Topshop  (here), (here) and (here)
Boots - Frye company












My Friend and photographer Nienke : )


2 opmerkingen: