outfits

maandag 24 februari 2014

Sunny, I LOVE YOU!

Lieve people,

Hoe gaat het ermee? Ik heb eindelijk vakantie! Olee olee olee! Ik blijf gewoon lekker thuis en ik heb tijd voor alles. Vandaag bijvoorbeeld, ben ik met een vriendin naar de stad geweest en daar heb ik dit broekpak gevonden, ik ben zoooooo blij! Nadat ik naar de stad ben geweest ging ik wandelen met mijn zusje en hebben we ook foto's gemaakt en ja het was prachtig weer, als ik mijn ogen sloot leek het gewoon zomer, heerlijk! Ik kan me nu al verheugen op de zomerdagen, lange dagen op het strand, zoute haren, maarjaa nog even wachten! Maar als het weer voorlopig hetzelfde blijft kan ik er ook wel mee door! (de mooie foto's zijn gemaakt door mijn zusje, Fien)

Liefs, Noor





Usain Bolt


De fotograaf!


Mystery woman






Dungarees - Zara
White boyfriend shirt - Asos
Shoes - Frye
Necklace - Zara
Hat - Romano


Geen opmerkingen:

Een reactie posten