outfits

dinsdag 11 maart 2014

Favorites

Hey hey hey sunshines,

Hoe gaat het ermee? Met mij gaat het namelijk heeeel goed, want man o man wat is het toch weer lekker weer! Ik word hier zo vrolijk van,  het zijn nog geen tropische temperaturen, maaaaaar er is een begin! Het kan ook zo weer omslaan dus ik geniet van ieder moment!
Ik ben op het ogenblik bezig met een ander post over jawel de trends van Spring/Summer 2014! Terwijl wij nog heerlijk van de zon genieten zijn in de grote mode steden al weer Fashionweeks bezig voor de winter. Karl had weer een fantastische show gemaakt voor Chanel, het vond plaats in een nagebouwde supermarkt in het Grand Palais.  Ik houd jullie op de hoogte!
Het leek me vanwege het goede weer wel toepasselijk om een post te maken over mijn favoriete zonnebrillen! Ik houd van rond maar ook gewoon vierkant het maakt  mij niks uit, zolang ze maar leuk staan!

Ciao , Arrivederci xoxo Noor



Sunnies - H&M


Sunnies - Ralph Lauren


Sunnies - Zara


Geen opmerkingen:

Een reactie posten