outfits

maandag 31 maart 2014

Orange

Holaaa,
Ik was laatst in Antwerpen en daar heb ik deze oranje trui gekocht! Ik ben erg blij met deze aankoop. Het is  een lekkere heavy kleur en het staat leuk met een spijkerbroek maar ook met deze skort, zoals je ziet op de foto! Ik houd van Antwerpen het is zo'n mooie stad, het is niet al te lang rijden en je hebt ook echt het gevoel dat je in het buitenland bent.
Het is al weer echt mooi weer aan het worden, ik kan het eerlijk gezegd moeilijk weerstaan om niet met blote benen naar buiten te gaan, maaaaaar ik houd me voorlopig in bedwang.
Nou ik ga weer genieten van de zon bye bye bye Xxxxx                    


                                 







Knitwear - Zara
Skort - Zara
Panty - Zara
Schoenen - Frye
Ketting - Zara

(jaja lekker veel Zara)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten