outfits

zondag 29 juni 2014

A little bit of everything

Hey hey everybody,

Een weekje geleden heb ik gaatjes laten schieten en dat is voor mij een hele stap. Ik had namelijk ooit een helix, maar die heb ik dicht laten groeien (heel stom). Maar nu mocht ik voor mijn verjaardag dus gaatjes. Ik was bijna weggelopen bij de winkel, maar mijn zusje en alle mensen in de winkel hebben mij zover gekregen om ook echt op de stoel te gaan zitten. Het schietpistool kwam op mij af ik keek met fijn geknepen oogjes naar voren, de vrouw telde; ÉÉN, TWEE, DRIE…… o dat viel eigenlijk best mee! Ik had gaatjes, twee in mijn rechter oor en één in mijn linker. Ja, Noor kan af en toe een enorme aansteller zijn, maar als je zo bang bent voor iets kan het ook alleen maar meevallen ; )
Nog een weekje school en dan ben ik eindelijk klaar. Na een jaar hard werken heb ik eindelijk vakantie. Ik ga deze vakantie iets heel leuks doen, daarover later meer!
Ik ga weer verder Nederland-Mexico kijken, goooooo Nederland!!

-Xxxxx-





Beetje saai, maar alles is van Zara, behalve de schoenen.










Lovely sis and photographer FIEN



Geen opmerkingen:

Een reactie posten