outfits

maandag 9 juni 2014

MARRY ME

Hey hey hey,

De afgelopen tijd was het erg druk. Ik was jarig en had de eindvoorstellingen van mijn theaterklas en alle dingen die daarbij komen kijken! Het voelt goed om vijftien te zijn, het heeft niet heel veel voordelen, maar het klinkt gewoon beter dan veertien. Ik heb mooie dingen gekregen waaronder een ACNE shirt. Ik ben er zo ontzettend blij mee. Voor sommige mensen is het een ''gewoon wit shirt'' maar ik vind zo'n shirt heel speciaal! Toen ik het roze tasje in mijn handen kreeg had ik een soort van geluksschokje. Goed, genoeg over mijn verjaardag. Een tijdje geleden heb ik een paar collages gemaakt op polyvore (ik ben verslaafd aan polyvore). Dit keer wilde ik een artikel maken over trouwen. Ik weet het ik ben pas vijftien en ik heb ook niemand om mee te trouwen, maar daar gaat het ook niet om. Het zijn de prachtige jurken. Vaak genoeg  struin ik Net-a-Porter af opzoek naar de perfecte bruidsjurk. Ik ben vooral fan van Temperley London. Zij hebben precies wat ik zoek. Maar dit keer viel mijn oog op de Lanvin en Nina Ricci jurk.  ENJOY.

Byeeee, tot heel snel xxxxxxxx 



1. Lanvin
2. Valentino
3. geen merk
4. Bridal wear



1. Nina Ricci
2. Dolce & Gabbana
3. Charlotte Olympia
4. Kate Spade
5. Asos flower crown
6. Dolce & Gabbana

2 opmerkingen:

  1. Nog van harte gefeliciteerd! En ik snap hoe je blij je kan zijn met een 'gewoon' wit T-shirt hoor. De perfecte basics vinden is zo lastig! En Acne heeft idd heeeeele goeie!

    Mooie collages ook! Prachtige jurken!

    Love,

    Rowan


    Personal Style Blog WWW.REDREIDINGHOOD.COM

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, leuk om te horen!!! Jouw blog ziet er ook heel gaaf uit. Je hebt een mooie stijl. Xx

      Verwijderen